שאלות נפוצות



כיצד מצטרפים למועדון בת-שבע?

ההצטרפות למועדון הלקוחות מתבצעת באמצעות האתר, בלחיצה על הכפתור הצהוב "מועדון בת-שבע" שעל גבי מצגת דף הבית. אל תהססו להצטרף: תהליך ההרשמה פשוט ומהיר, וההנחות משמעותיות. 


אילו הטבות ניתנות לחברי מועדון בת-שבע?

החברות במועדון מזכה בהטבות משמעותיות ובאפשרות לרכוש מנוי, בהתאם למפורט במדיניות רכישה באתר. כמו כן, תקבלו בדוא"ל מידע על מופעים חדשים ומבצעים בלעדיים.


האם ההרשמה למועדון הלקוחות כרוכה בתשלום?

לא.


כיצד ניתן לקבל הטבות המועדון ברכישת הכרטיסים באינטרנט?

כדי לקבל הטבות, יש ללחוץ על כפתור "החשבון שלי" בצד ימין של הסרגל העליון.

יש להכניס שם משתמש וסיסמא ולאחר מכן לבחור את המופע הרלוונטי.


כיצד מבצעים רכישה דרך האינטרנט?

הרכישה באתר מתבצעת ע"י כניסה ל"לוח המופעים" בסרגל הימני, בחירת התאריך הרצוי בלוח ולחיצה על הכרטיס המתאים.


כיצד מקבלים את ההנחה באינטרנט?

רכישה של כרטיס בהנחה מתבצעת בעת הרכישה ומתקבלת במעמד החיוב.

בחלקו העליון של דף בחירת המושבים מופיעים סוגי הכרטיסים הרלוונטיים שיש לבחור מתוכם: רגיל/ הנחת סטודנט, חייל, גמלאי, נכה/ קוד הנחה.

ההנחות ניתנות במעמד החיוב. יש להציג תעודה רלוונטית במעמד איסוף הכרטיסים על-פי דרישת מחלקי הכרטיסים. במקרה שלא תוצג תעודה יידרש הלקוח להשלים את ההפרש למחיר כרטיס מלא. מקבלי ההנחות זכאים לזוג כרטיסים בלבד במחיר הנמוך לכל מופע.


מהו קוד הטבה, וכיצד רוכשים כרטיסים באמצעותו באינטרנט?

קוד הטבה הוא קוד ספציפי שניתן ללקוחות. הקלדת הקוד מתבצעת בעמוד "סל הקניות". על מנת לקבל את ההנחה, יש להכניס את הקוד וללחוץ על כפתור "עדכן קוד הטבה".

יש לשים לב שההנחה הרצויה נקלטה במעמד החיוב.


מהן רמות הכרטיסים המוצעים באולם סוזן דלל?

האולם הראשי במרכז סוזן דלל תל-אביב מחולק לשלוש רמות מחיר, ואלה הן:

רמת מחיר א: מקומות באולם בשורות 5–10, כיסאות 5–17

רמת מחיר ב: מקומות באולם בשורות 2–4, 11–13, כיסאות 1–21 , שורות 5–10, כיסאות 1–4, 18–21

רמת מחיר ג: שורה 1 באולם ומקומות ביציע בשורות 5-1 


היכן נמצאת קופת הכרטיסים של הלהקה?

אשנב הקופה נמצא בחזית משרדי הלהקה, רחבת אולם ירושלמי בצמוד לאולם ורדה. 


היכן נמצא אולם ורדה ואילו מופעים מתקיימים בו?

אולם ורדה, שמשמש גם כסטודיו קבוע לחזרות הלהקה, נמצא ברחבת אולם ירושלמי, מעל משרדי הלהקה

מופעי "החור", "כמויות", "ממותות" ו"סדנאות רקדנים יוצרים" מוצגים באולם זה, ומתקיימות בו בתיאום מראש גם סדנאות וחזרות פתוחות.


מהן שעות פעילות הקופה?

הקופה פעילה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.

בימי ו' פועלת הקופה כשמתקיים מופע בלבד, בין השעות 09:00-14:00.

לתשומת לבכם: מענה טלפוני בימי המופעים יינתן עד שעה לפני תחילת המופע.


האם ניתן לרכוש שובר מתנה למופעי הלהקה?

כן. השובר הוא כרטיס פתוח שמאפשר כניסה לאחד ממופעי הלהקה במרכז סוזן דלל. רכישת השובר נעשית בטלפון הקופה: 03-5171471, ש.115. או באתר בעמוד "כרטיסים" 

התשלום מתבצע ביום רכישת השובר והוא נשלח ללקוח באמצעות הדוא"ל.

ניתן לממש את השובר טלפונית בלבד, ע"י שריון כסאות באולם והמרתם לכרטיסים.
למידע נוסף נא היכנסו לעמוד מדיניות הרכישה באתר 


האם יש מנוי כרטיסים למופעי הלהקה?

כן, ללהקה יש שני סוגים של מנויי כרטיסים.
למידע נוסף, נא היכנסו לעמוד ה"כרטיסים" באתר.


כמה זמן לפני המופע ניתן לאסוף את הכרטיסים?

מופעים המתקיימים באולם המרכזי במרכז סוזן דלל:

איסוף הכרטיסים בקופת מרכז סוזן דלל, החל משעה לפני תחילת המופע. קופות המרכז: 03-5105656.

מופעים המתקיימים באולם ורדה: 

איסוף הכרטיסים בקופות להקת מחול בת-שבע הצמודות לאולם ורדה, החל כשעה לפני המופע. קופות בת-שבע: 03-5171471, ש. 115


לקבלת כרטיסים שהוזמנו באתר או בטלפון, יש להציג את כרטיס האשראי באמצעותו בוצע התשלום ותעודה מזהה.


האם יש כניסת מאחרים?

אין כניסת מאחרים למופעי הלהקה - נא הקפידו להגיע בזמן. אנו ממליצים לאסוף את הכרטיסים עד רבע שעה לפני תחילת המופע.

לא יינתנו החזרים על כרטיסים שלא מומשו עקב איחור.


האם המקומות הפנויים באינטרנט זהים למקומות הפנויים ברכישה הטלפונית?

כן.


האם ישנה הנחה לקבוצות?

קבוצות מעל 15 איש זכאיות להנחה נוספת. אנא צרו קשר עם מנהלת הקופה בטל. 03-5171471 שלוחה 115, או במייל: boxofficemanager@batsheva.co.il


האם ניתן להביא ילדים למופעי הלהקה?

מופעי בת-שבע מיועדים לקהל בוגר ולא תותר כניסת ילדים מתחת לגיל 12, למעט מופעי "כמויות" ו"דקה'לה" שמיועדים לכל המשפחה.
שימו לב: לפי הוראות מרכז סוזן דלל, הכניסה לאולם עם ילדים מתחת לגיל 3 אסורה.


מהי מדיניות החזרת הכרטיסים?

ניתן לבטל כרטיסים, ולקבל החזר כספי עד 2 ימי עבודה לפני מופע בניכוי 5% דמי ביטול.
הביטול נעשה באופן טלפוני, 
בציון מס' האשראי שאתו התבצעה הרכישה.

לא ניתן לקבל החזר כספי על כרטיסים שלא נוצלו או להחליפם לאחר מועד המופע.
למידע נוסף נא היכנסו לעמוד מדיניות הרכישה באתר 


האם ניתן לממש או לקבל החזר על כרטיסים שלא נוצלו?

לא.


האם ניתן לקבל הנחה באופן רטרואקטיבי?

לקוח אשר רכש כרטיסים במחיר מלא, ולאחר הרכישה התברר כי הוא זכאי להנחה, רשאי לבטל את הכרטיסים ולבצע רכישה חוזרת במחיר המוזל עד 2 ימי עבודה לפני מופע. ביום המופע ולאחריו לא יבוצעו שינוים במחיר הכרטיסים. אנא שימו לב כי במעמד החיוב התקבלו כל ההנחות הרצויות. שינויים בכרטיסים יתאפשרו טלפונית בלבד.


האם אולמות המופעים נגישים לנכים?

כן. מרכז סוזן דלל ואולם ורדה בבית בת-שבע נגישים לבעלי מוגבלויות.

מומלץ לתאם הגעה מראש בטלפון: 03-5171471, ש. 115.


איך מזמינים את המופע "כמויות" לבתי-ספר?

אנא פנו למירית בן-וייס בטלפון 03.5171471 שלוחה 111 או בדוא"ל mirit@batsheva.co.il ומלאו טופס אישור אולם. המופע מאושר על ידי סל תרבות לתלמידי כיתות

א'-י"ב. לשריון תאריך ספציפי מומלץ לפנות לפני תחילת שנת הלימודים.


איך מזמינים מופע ערב של בת-שבע?

מופעי הערב של הלהקה ושל אנסמבל בת-שבע - הלהקה הצעירה, מתארחים תדיר בסדרות מחול בכל רחבי הארץ. להזמנת מופע ערב פנו למירית בן-וייס בטלפון 03.5171471 שלוחה 111 או בדוא"ל mirit@batsheva.co.il להתרשמות מרפרטואר עונת המופעים של בת-שבע, לחצו כאן.


איך מזמינים את בת-שבע לאירוע/ערב חברה?

בת-שבע מרבה להופיע באירועים סגורים, כנסים וערבי חברה בפורמט של "פריצות" או כמופע מלא ומרכזי. להזמנת האנסמבל למופע סגור, אנא פנו למירית בן-וייס בטלפון 03.5171471 שלוחה 111  או בדוא"ל mirit@batsheva.co.il להתרשמות מהרפרטואר עונת המופעים של בת-שבע, לחצו כאן.