שאלות נפוצות



כיצד מצטרפים למועדון הלקוחות?

ההצטרפות למועדון הלקוחות מתבצעת באמצעות האתר, בכניסה לתגית הצהובה "הצטרפו למועדון בת-שבע" שעל גבי מצגת דף הבית. אל תהססו להצטרף: תהליך ההרשמה פשוט ומהיר, וההנחות משמעותיות. 


אילו הטבות ניתנות למועדון הלקוחות?

החברות במועדון מזכה ב-20 ש"ח הנחה בתאם למפורט בתקנון רכישת כרטיסים באתר/בטלפון. כמו כן, תקבלו מידע ישירות במייל על הנחות ומבצעים בלעדיים.


האם ההרשמה למועדון הלקוחות כרוכה בתשלום?

לא.


כיצד ניתן לקבל את הנחת המועדון ברכישת הכרטיסים באינטרנט?

בכדי לקבל את הנחת המועדון, יש להיכנס ל"חשבון שלי" בסרגל העליון.

יש להכניס שם משתמש וסיסמא, ולאחר מכן לעבור אל "לוח המופעים" בסרגל הימני.


כיצד מבצעים רכישה דרך האינטרנט?

הרכישה באתר מתבצעת ע"י כניסה ללוח המופעים בסרגל הימני.


מהן ההנחות הקבועות הניתנות באתר?

ניתן להתעדכן בתקנון רכישת כרטיסים


כיצד מקבלים את ההנחה באינטרנט?

רכישה של כרטיס בהנחה מתבצעת בעת הרכישה ומתקבלת במעמד החיוב.

בחלקו העליון של דף בחירת המושבים מופיעים סוגי הכרטיסים הרלוונטיים:

רגיל/ הנחת סטודנט/ חייל/ גמלאי/ הנחת תושב ת"א/ קוד הנחה.

יש לבחור סוג תעריף רצוי וכך מתקבלת ההנחה.

יש לשים לב שההנחה הרצויה נקלטה במעמד החיוב.


מהו קוד הנחה, וכיצד רוכשים כרטיסים באמצעותו באינטרנט?

זהו קוד ספציפי שניתן ללקוחות של חברות שונות.

הקלדת הקוד תתבצע בהגיעך ל"סל הקניות". 

יש לשים לב שההנחה הרצויה נקלטה במעמד החיוב.


היכן נמצאת קופת הכרטיסים של הלהקה?

אשנב הקופה נמצא ברחבת אולם ירושלמי בצמוד לאולם ורדה. 


היכן נמצא אולם ורדה ואילו מופעים מתקיימים בו?

אולם ורדה - שמשמש גם כסטודיו קבוע לחזרות הלהקה- נמצא ברחבת אולם ירושלמי, בבניין הימני (לבאים מכיוון רח' שבזי).

מופעי "החור", "כמויות", "ממותות" ו"סדנאות רקדנים יוצרים" מוצגים באולם זה, ומתקיימות בו בתיאום מראש גם סדנאות וחזרות פתוחות.

המקומות באולם ורדה אינם מסומנים.


מהן שעות פעילות הקופה?

הקופה פעילה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.

בימי ו' פועלת הקופה כשמתקיים מופע בלבד, בין השעות 09:00-14:00.

לתשומת לבכם: מענה טלפוני בימי המופעים יינתן עד שעה לפני תחילת המופע.


האם ניתן לרכוש שובר מתנה למופעי הלהקה?

כן. השובר הוא כרטיס פתוח שמאפשר כניסה לאחד ממופעי הלהקה במרכז סוזן דלל. רכישת השובר נעשית בטלפון הקופה: 03-5171471, ש.115. או באתר בעמוד "כרטיסים" 

התשלום מתבצע ביום רכישת השובר. קבלת השובר באמצעות הדואר.

ניתן לממש את השובר טלפונית בלבד, ע"י שריון מקום באולם והמרתו לכרטיס.
מדיניות רכישה בתקנון הרכישה באתר 


האם יש מנוי ללהקה?

למעוניינים במנוי, אנו מציעים לרכוש חבילת מופעים 


האם יש מחיר מיוחד לרכישה באתר?

כן. הרוכשים באתר נהנים מהנחה של 5 ש"ח על כל כרטיס. חברי המועדון מקבלים הנחת רכישה דרך האתר בנוסף להנחת חבר מועדון.


כמה זמן לפני המופע ניתן לאסוף את הכרטיסים?

מופעים המתקיימים באולם המרכזי במרכז סוזן דלל:

איסוף הכרטיסים בקופת מרכז סוזן דלל, החל משעה לפני תחילת המופע. קופות המרכז: 03-5105656.

מופעים המתקיימים באולם ורדה: 

איסוף הכרטיסים בקופות להקת מחול בת-שבע הצמודות לאולם ורדה, החל כשעה לפני המופע. קופות בת-שבע: 03-5171471, ש. 115


לקבלת כרטיסים שהוזמנו באתר או בטלפון, יש להציג את כרטיס האשראי באמצעותו בוצע התשלום ותעודה מזהה.


האם יש כניסת מאחרים?

אין כניסת מאחרים למופעי הלהקה - נא הקפידו להגיע בזמן. אנו ממליצים לאסוף את הכרטיסים עד רבע שעה לפני תחילת המופע.

לא יינתנו החזרים על כרטיסים שלא מומשו עקב איחור.


האם המקומות הפנויים באינטרנט זהים למקומות הפנויים ברכישה הטלפונית?

כן.


האם ישנה הנחה לקבוצות?

קבוצות מעל 20 איש זכאיות להנחה נוספת. אנא צרו קשר עם אחראית הקופה בטל. 03-5171471 שלוחה 136, או במייל: boxofficemanager@batsheva.co.il


האם ניתן להביא ילדים למופעי הלהקה?

מופעי בת-שבע מיועדים לקהל בוגר ולא תותר כניסת ילדים מתחת לגיל 12, למעט מופעי "כמויות" ו"דקה'לה" שמיועדים לכל המשפחה.


מהי מדיניות החזרת הכרטיסים?

ניתן לבטל כרטיסים, ולקבל החזר כספי עד 2 ימי עבודה לפני מופע בניכוי 5% דמי ביטול.
הביטול נעשה באופן טלפוני, 
בציון מס' האשראי שאתו התבצעה הרכישה.

לא ניתן לקבל החזר כספי על כרטיסים שלא נוצלו או להחליפם לאחר מועד המופע.
למידע המלא יש להיכנס לתקנון רכישה  


האם ניתן לממש או לקבל החזר על כרטיסים שלא נוצלו?

לא.


האם ניתן לקבל הנחה באופן רטרואקטיבי?

לקוח אשר רכש כרטיסים במחיר מלא, ולאחר הרכישה התברר כי הוא זכאי להנחה, רשאי לבטל את הכרטיסים ולבצע רכישה חוזרת במחיר המוזל עד 2 ימי עבודה לפני מופע. ביום המופע ולאחריו לא יבוצעו שינוים במחיר הכרטיסים. אנא שימו לב כי במעמד החיוב התקבלו כל ההנחות הרצויות. רכישה חוזרת תתאפשר טלפונית בלבד.


האם אולמות המופעים נגישים לנכים?

כן. מרכז סוזן דלל ואולם ורדה בבית בת-שבע נגישים לבעלי מוגבלויות.

מומלץ לתאם הגעה מראש בטלפון: 03-5171471, ש. 115.


איך מזמינים את המופע "כמויות" לבתי-ספר?

אנא פנו לנעמה קוטנר בטלפון 03.5171471 שלוחה 111 או בדוא"ל naamak@batsheva.co.il ומלאו טופס אישור אולם. המופע מאושר על ידי סל תרבות לתלמידי כיתות

א'-י"ב. לשריון תאריך ספציפי מומלץ לפנות לפני תחילת שנת הלימודים.


איך מזמינים מופע ערב של בת-שבע?

מופעי הערב של הלהקה ושל אנסמבל בת-שבע - הלהקה הצעירה, מתארחים תדיר בסדרות מחול בכל רחבי הארץ. להזמנת מופע ערב פנו לנעמה קוטנר בטלפון 03.5171471 שלוחה 111 או בדוא"ל naamak@batsheva.co.il. להתרשמות מרפרטואר עונת המופעים של בת-שבע, לחצו כאן.


איך מזמינים את בת-שבע לאירוע/ערב חברה?

בת-שבע מרבה להופיע באירועים סגורים, כנסים וערבי חברה בפורמט של "פריצות" או כמופע מלא ומרכזי. להזמנת האנסמבל למופע סגור, אנא פנו לנעמה קוטנר בטלפון 03.5171471 שלוחה 111  או בדוא"ל naamak@batsheva.co.il . להתרשמות מהרפרטואר עונת המופעים של בת-שבע, לחצו כאן.