שאלות נפוצות

האם אולמות המופעים נגישים לנכים?

כן. מרכז סוזן דלל ואולם ורדה בבית בת־שבע נגישים לבעלי מוגבלויות.
מומלץ לתאם הגעה מראש בטלפון: 03-5171471, שלוחה 115.

ניתן להביא ילדים למופעי הלהקה?

הכניסה למופעים (שאינם מופעים לכל גיל כגון "כמויות" ו"דקה'לה") היא מגיל 3.

 

האם יש כניסת מאחרים?

אין כניסת מאחרים למופעי הלהקה – אנא הקפידו להגיע בזמן.
לא יינתנו החזרים או פיצויים על כרטיסים שלא מומשו עקב איחור.

איך ניתן להזמין מופע של להקת מחול בת־שבע?

מופעים של הלהקה ושל אנסמבל בת־שבע מתארחים תדיר בסדרות מחול בכל רחבי הארץ.
להזמנת מופע פנו למירית בן-וייס בטלפון 03.5171471 שלוחה 111 או בדוא"ל [email protected]

מדוע כדאי להיות חלק ממועדון בת־שבע?

חברי מועדון הם הראשונים לדעת על בכורות וליהנות משלל הטבות בלעדיות. ההרשמה למועדון היא ללא תשלום. להצטרפות לחצו כאן.

כיצד ניתן לקבל את הטבות המועדון בעת רכישת הכרטיסים באתר?

כדי ליהנות מהטבות, יש להירשם למועדון. לאחר מכן להזדהות באזור האישי ולהשתמש בקוד ההטבה הרלוונטי בעת הרכישה.

איך ניתן לקבל את ההנחה הרלוונטית לי בעת רכישת הכרטיסים?

בחלקו העליון של דף בחירת המושבים מופיעים סוגי הכרטיסים הרלוונטיים שיש לבחור מתוכם: כרטיס במחיר מלא, כרטיס בהנחה לסטודנטים / חיילים/ גמלאים / מחזיקי תעודת נכה. ההנחות ניתנות במעמד החיוב. יש להציג תעודה רלוונטית יחד עם הכרטיסים בכניסה לאולם, במקרה של בקשת הסדרנים. במקרה שלא תוצג תעודה יידרש הלקוח להשלים את ההפרש למחיר כרטיס מלא. מקבלי ההנחות זכאים לזוג כרטיסים בלבד לכל מופע. קוד הטבה יש למלא באתר לאחר בחירת כרטיס במחיר מלא. אין כפל הנחות.

איך מקבלים את הכרטיסים למופע?

לאחר הרכישה, הכרטיסים נשלחים לכתובת המייל שנמסרה בעת הרישום לאתר. ביום המופע יישלח מסרון לטלפון הנייד שהזנתם עם לינק לכרטיסים (בתנאי שזהו מספר מקומי).

האם ניתן לרכוש שובר מתנה למופעי הלהקה?

כן. שובר המתנה כולל זוג כרטיסים באולם לאחד ממופעי הלהקה במרכז סוזן דלל.
למידע נוסף לחצו כאן

האם ניתן לרכוש מנוי למופעי הלהקה?

ללהקה יש מנוי 4 כרטיסים למימוש בעונה.
למידע נוסף לחצו כאן

האם ישנה הנחה לקבוצות?

קבוצות מעל 15 איש זכאיות להנחה. למידע נוסף, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות בטל. 03-5171471 שלוחה 115, או בדוא"ל  [email protected]

מהי מדיניות החזרת הכרטיסים?

ניתן לבצע שינוי או לבטל כרטיסים עד 2 ימי עבודה לפני מופע. השינוי או הביטול ייעשה באופן טלפוני על-ידי הרוכשים בציון מס' האשראי שאתו התבצעה הרכישה. החזר כספי יינתן לכרטיס האשראי בו נעשתה הרכישה, בניכוי 5% עמלת ביטול. לא ניתן לקבל החזר כספי על כרטיסים שלא נוצלו או להחליפם לאחר מועד זה. למידע נוסף נא היכנסו לעמוד תקנון הרכישה

האם ניתן לממש או לקבל החזר על כרטיסים שלא נוצלו?

אין אפשרות לקבל כרטיסים תמורת אלה שלא נוצלו. במקרים מיוחדים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטל. 03-5171471 שלוחה 115, או בדוא"ל  [email protected]

איך ניתן להזמין מופע לבית הספר במסגרת סל תרבות?

למידע על מופעים המתאימים לבתי ספר, צרו קשר עם מירית בן-וייס בטלפון 03.5171471 שלוחה 111 או בדוא"ל [email protected] שריון תאריך ספציפי מומלץ לפנות לפני תחילת שנת הלימודים.

האם ניתן להזמין את להקת מחול בת־שבע לאירוע/ערב חברה?

בת־שבע מרבה להופיע באירועים סגורים, כנסים וערבי חברה בפורמט של " קטעים קצרים מרפרטואר הלהקה /יצירות מקוריות של הרקדנים, או כמופע מלא ומרכזי. לפרטים והזמנת הלהקה מופע סגור, אנא פנו למירית בן-וייס בטלפון 03.5171471 שלוחה 111  או בדוא"ל [email protected]

ביקור בחזרה פתוחה (הצצה לסטודיו):
בת־שבע מזמינה אתכם להצצה מאחורי הקלעים, לעבודה היומיומית של הרקדנים עם הצוות האמנותי, ולתהליכי העבודה המרתקים המתרחשים בסטודיו הלהקה במרכז סוזן דלל בתל אביב.
הצפייה כוללת שיחה עם הצוות האמנותי ו/או הרקדנים; מיועד לקבוצות בלבד (לא לבודדים).
לפרטים נוספים והצעת מחיר אנא פנו למירית בן-וייס בטלפון 03.5171471 שלוחה 111 או בדוא"ל [email protected]